boxning

hej jag har inte skrivit på ett tag men jag har inte haft något att skriva och jag har haft rätt mycket för mig.
som sakt jag har börjat med boxning, tränar mer än vad jag gjorde förut.  jag har dock inte skaffat eller träffat någon kille än men sånt har man inte tid med längre, skolan och träningen tar upp det mesta.

jag börjar få kontroll över livet nu, och allt blev mycket lättare nu när jag började med boxning.
jag har dock inte gjort något speciellt som är kul att skriva om. Men jag var på fest i går och det var väl rätt tråkigt. lilla jag var nykter men det ville jag va, kände mig duktig. Men eftersom jag råka dra en liten lögn för mina föräldrar så blev det en ännu tråkigare kväll :(

idag vaknade jag tidigt, kan inte riktigt sova på nätterna längre, har flyttat upp på mitt rum igen tidigare bodde  jag ju nere i källaren. men iallafall så gick jag upp och åt en god och stor frukost med gröt och ägg, sen startde bilen och gick i mot roma. vi hämtade en gris det var rätt kul och se hur man styckar en gris. det tog sin tid och vi blev vrål hungriga så vi fick kyttbulla och pärra vif mumma och moffa. 
när vi kom hem igen gick jag och min syster anna upp och såg en film walk the line, den var jätte bra men väldigt lång. Nu ska jag gå ner och hjälpa till nere för det ska bli houngs marienrade rebensspjäll mums filibaba säger jag bara. senare i kväll blir det film och mys kväll med familjen.. tummen upp :) 

imorgon:
ska ut och springa med annie om det blir fint väder 
gymma
städa 
göra läxor 
ska försöka hitta lite jobb till sommaren
och förstås ha en mys kväll med syrran 

nästa vecka: 
jag är ledig torsdag, fredag fett nice 
på torsdag kommer det folk från jämtland hit
jag ska boxas måndag, onsdag, torsdag, fredag. träning varje dag 
ett zumba pass på onsdag får jag nog oxå in i mitt schema

Snart är det sommarlov! 


Puss och kram linda



Nora och Sara <3





Jag och sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0