två veckor sen sist

hej :)

jag har inte skrivit så mycket på länge men det har vart mycket med släkten och skolan.
 just nu sitter jag i datasalen i skolan och försöker skriva med det är svårt att göra med mina ny naglar :)
vi ska skriva om DNA profiler.. hjälp behövs.





jag har mycket att skriva men jag vet inte hur jag ska få ut det i ord. men jag kan väl börja med att skriva om min släkt. Allt började med att min morbros fru ville lämna han, sen råka jag skriva en fel sak på fb och det var egentligen då allt började, min mobrors fru blev typ ledsen över det för hon trodde hela våran släkt var i mot henne. men jag tyckte det var lite löjligt att hissa upp sig över. om man frågar något på fb så får man ju ta konsikvenserna att folk svarar.
sen nu så bor min kusin hemma vid mig för att hon alltid får skiten hemma och för att hon alltid ska göra allt. jag tycker det är skönt att hon bor vid oss för att då får jag träffa henne mer och då får jag oxå bo nere i gällaren.

iskolan har vi jätte mycket grejer som ska in och jag känner mig väldigt stressad över allt.
jag sover inte klokt på nätterna på grund av att det är ljust ute och för att jag inte tränar.
jag vill bara ha sommar lov

nu veckan dra hela familjen + hampus till göteborg/halmstad där vi ska gå på liseberg och gå på ett bröllop
jag har köpt en jätte fin klänning. och i går gjorde jag mina naglar som jag b lev missnöjd med som ser ut som ank fötter, så ska gå och klaga i dag.

nu ska jag forsätta med mitt skolarbete och säga till sara steen att hjälpa mig!



Kommentarer
Postat av: Lars Gustavsson

Jag känner både din morbror och hans fru mycket väl och tycker mycket bra om dom båda. De du skrivit i din blogg. Stämmer inte ett dugg. Tycker att de är mycket opassande att lämna ut dom på detta viset. Nej skärp dej Linda.

2010-07-08 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0