ännu en natt.

Hej vaknade för en halv timme sen så nu sitter jag och äter min goda frukost, fil och flingor med banan. as gott säger jag bara. jag har kommit på att det är lite fel på mig. jag somnade vid halv ett och sen vaknade jag vid hal sex  fast jag somnade ju om efter ett toa besök men ändå det har vart så i en hel vecka. jag kanske har blivit en morgon människa. fett nice då blir ju dagn längre och roligare.
idag funderar jag på att måla lite och sola.
jag ska gå ut med lilla vovven som tycker det är jätt varmt ute.


Då var det dags att sätta lite fart så man inte fastnara vid data
f 


min brännskada ha blivit mycket fin nu :) och fö några veckor sedan gjorde jag dom är fula naglarna, jag blev jätte missnöjd på grund av at dom såg ut som ank fötter.




jag och julia svanborg i poolen :)



jag vill ha sömn !!!


puss /linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0