ny tag

hej jag och syrran har typ blivit sams igen :) vi båda vet inte riktigt varför vi har varit sura på varandra. lite komiskt. jag har nte gjort något i helgen bara suttit hemma och tat det lugnt. i går åt jag och anna mat i från tandori. och nu har min syster blivit knäpp  hon fråga mig om jag visste var fläskfilén satt.  jag svara nej
till svar fick jag den sitter precis innan könsorganet då svara jag att jag inte ville veta det eftersom jag ska äta fläskfile i dag
nu kommer hon med en till korkad fråga hon fråga om jag visst varför purjolök heter purjolök jag svar nej då svara hon det vet inte jag heller.
Hon börjar bli knäpp nu. fast det har hon alltid varit så länge jag kan minnas. 
idag blir det gymmet efter den goda fläskfilen som jag ska äta:) hoppas inte syrran förstör fläskfilen nu.

nu skinner solen och jag skiner som solen 
det är en helt underbar dag och syrran har blivit knäpp 
kan det bli bättre?

Det finns blommor i trädgården så vackert så nu e sommaren här 
hampus kommer senare då ska vi spela fotboll om vi hittar den förstås  
 



Bästa vännen som jag någonsin har haft, saknar dig emmie:(





SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR!


Saknar dig min bästa morbror♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥JAG SAKANR MILLA ENORMT MYCKET ♥♥♥♥♥♥♥♥♥






jag kolla igenom min bilddagbok och hittade några fina bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0