nuuu...

jag sprang till gymmet och gymande fan vad skönt det va. det var en vecka sen jag gymmande sist och kändes som om jag hade tappat alla muskler men jag slog mitt rekord på ben press nu tar jag 100 kilo fett nice

nu är det bara armarna och magen som behövs tränas och förstås konditionen  men efter ett skönt gym pass så sprang jag hem igen tog en längre väg än v ad jag brukár. hemma var det folk som var här och pratade om massa saker som jag inte fattar ett skit av men det brukar jag ju inte göra.

nu är det bara en dag och en halv dag kvar tills vi åker det ska bli så jävla kul

längtar som fan .. vi ska bo på hotel:)




ska vara barnvakt i morgon för min underbara kusin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0