nu är det slut

ikväll hade vi avslutning med innebandy laget
vi bowlade och åt pizza sen pratade vi om hur det skulle bli nästa år och jag blev bara besviken
så nästa säsong tror jag att jag slutar. trött på att höra en sak sen blir det en annan
eller så byter jag klubb :(
 
om jag ska kunna bli bättre så tror jag att jag måste flytta man kommer ingen vart om man bor på gotland
iallafall inte jag :(

innan jag skada mitt knä var innebandy mitt liv men nu när jag börj i ett nytt lag blev det bara sämre

jag vill spela innebandy men inte i det laget som jag spelar i nu.

kanske man ska satsa på en ny sport :)

jag vill till linköping, jag vill jag vill
men jag får inte :(

nu är jag trött och ska sova så att man kan gå upp tidigt i morgon och träna.

I♥ME








Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0