jag vill, jag vill inte

jag har tappat mat lusten
jag har tappat lusten
jag har vänt livet ut och in
jag står inte på marken
jag får ingen hjälp att komma ner
jag orkar inte höra på allt gnäll
jag vill vara ensam
jag är ensam
ingen bryr sig
jag vill inte att någon ska bry sig
jag hör ingeting
jag ser ingeting
jag talar inte om någonting
jag är värken glad eller ledsen
jag lever ensam
jag lever med alla
jag älskar bara mig själv
jag hatar det som är omkring mig
jag vill försvinna
jag vill vara kvar
jag vill få dig att lida
jag vill att du ska ha et bra 
jag vet inte vad jag vill
jag vet inte vem jag är
jag vet inte hur jag känner
jag vill ha dig
jag vill inte ha dig
jag kan inte bestämma 
ja säger inte ja
jag säger inte nej
jag säger bara kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0