allt blir fel

jag vaknade av att solens strålar lyste genom källarens enda fönster
jag hörde alla skratt och prat på övervåningen
jag ville bara somna om
önskade att jag aldrig vaknade
önskade att jag kunde somna om
dagen började bra men slöt som helvete
om jag bara kunde känna mg lyckligt slippa se allt dåligt jag inte vill se
om allt kunde bli det bättre iställe för att vara sämre
jag sitter i fåtöljen andas ut några andetag och har fötterna i ett fotbad
varför känner jag mig stressad?
varför är jag sur?
frågorj ag aldrig får svar på.

det positiva med livet är träning och kost
jag har funderingar på att börja dricka pulver till mat nu se om min mage blir bättre då 
nu är dte bara några dagar kvar till sm 
det ska bli så himla kul att åka 
hoppas vi vinner lite nu jag hoppas att det blir vi som vinner 
fatta vad coolt om gotland vinner sm guld i innebandy f 92 det hade vart så himla kul 
synd att sara steen inte kan vara med men hon ska ju spela semifinal på fredag mot iksu 
hopas dom vinner så har dom en chans at gå vidare till final i globen det skuell vara så himla kul 
nu står det 1-2 i matcher så dom måste vinna på freda och mådag för att komma vidare.
Alla som ska se endre på fedag måste heja mycket de är då det går som bäst. vi måste ju heja fram vårt lag till sm guldet  :)


jag är grymt stolt över Sara steen hon är as bra :) tänkt att jag har en kompis som spelar i elitserien som bara är 14 år gammal och på tv pratade dom så mycket om henne ♥




föresten i går spela vi mot p95 gotland och vi spela lika  med 12- 12 men egentligen så vann vi




jag längtar efter att ha någon som håller om mig och tröstar mig när något hänt :( jag vill hitta kärleken ja vill känna doften av tre röda rosor ♥


jag vill ha någon att hålla hand med när man går vid stranden när solen går ner ♥



jag vill ha någon som ger mig en godnatt puss♥

 Puss & kram

Kommentarer
Postat av: ssssss

VA SÖT DU ÄR LINDA! jag är stölt över att vara din vän :)

2010-04-08 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0